Tuesday, September 12, 2006

Veel klubindusest ...

NB! vaata eelmise kirjutise kommentaare, enne kui hakkad seda lugema.

Alustaks uue kirjutisega, siis saab siin soovi korral jälle kommentaare lisada, muidu lähevad ühe tüki lisad jube pikaks :-).
Ma usun, et see info vist pole pelgalt ühe itaalia noormehe arvamus vaid nö. kogutud teos. Ehk sõprade käest kuuldu jne. Muidu tundub et kohtade stiilile ja iseloomule on hästi pihta saadud. Olen isegi neis kõigis ka käinud kunagi .. ja ühegi korra vähemasti. Venusesse ja Robinsoni ma rohkem ei läheks, Terrariumisse kah mitte.
Parlamendis käivad valdavalt hästi noored (vahest nagu kooli pidu), et ei ole eriti mõnus, hoolimata sellest et tantsupõrandal tunnen end vabalt, lihtsalt mage on kui täitsa lapsenäod on ümberringi, aga see on puhtalt minu probleem, see lihtsalt pole minu koht.
BonBon-is ei usu ma küll et nägude kontroll oleks uksel, vast siis ainult purjus inimest ei lasta sisse...mis on ka täiesti mõistlik enesest ja oma klientidest lugupidava klubi käitumine. Muidugi, siis ehk ka ei lasta kui klubi on ilmselgelt ülerahvastatud, kuna tegu on päris väikese kohaga. Bon'il on ka 'trendiklubi' kuulsus, sellest siis võibolla arvamus, et modellid ja puha. Muide me viimati käisimegi seal (kus see meeldiv norrakas oli) ja seal olid ka tema kaaslased (pea 20 noormeest) selliste nägudega nagu oleks meepurgi äärde sattunud... särasid teised nagu ladvaõunad. Ja ta väljendaski nende üldist arvamust järgmiselt: "...me oleme päris palju ringi reisinud erinevates maades, kuid siin tundub nagu oleksime paradiisi sattunud. Nii palju ilusaid naisi ühekorraga ja kogu aeg pole mitte kusagil..." Eriti väärtuslikuks teeb selle kena jutu see, et ta ei tahtnud mind tagamõttega moosida ... nagu ma juba mainisin eelnevalt.
Aga noh, ega see pole ka teab mis uudis... ajakirjanduseski on kirjutatud. Mäletan, et kui Michael Jackson käis siin, siis oli kontserdi afterparty Decolte's (nüüd on see kinni - põhjus miks venelasi on hakanud rohkem käima mujal), ja tollal mainiti, et Jackson oli avaldanud samuti imestust .... ja pärinud, a'la et kas modellid ainult lasti peole...

4 Comments:

At 1:40 PM, Blogger Thinaa said...

Aaga... Mnjahh'ile oleksin hea meelega giidiks, kui sa peaksid olema huvitatud Tallinnas klubi külastamisest :-)

 
At 12:49 AM, Blogger mnjah said...

Ei tea kas enam nii vanas eas tahangi Tallinna klubid läbi käia but never say never ja jätan su toreda pakkumise meelde ;-)

 
At 1:23 AM, Blogger Thinaa said...

Ähh, pole me nii vanad midagi... lapsedki veel tegemata ;-). Ja ära unusta...ma olen sinust veel natuke ees ;-). Aga igale ühele klubindus ei sobigi eriti, eks kõik ikka käib sisetunde järgi... aga huvipärast on teinekord vahva teha ka selliseid asju mida muidu ei teegi...lihtsalt kogemuse mõttes ;-). Viimasel ajal tunnen isegi, et see värk ei paku mulle enam väga - aga sellest ma juba kirjutasin sulle pikemalt viimases kirjas...

 
At 1:57 AM, Blogger Carry said...

See teie tore itaallane ilmselt kujundas oma arvamuse segatuna nii buklettides kirjeldatust, kaaskodanike käest kuuldust kui lõppeks ka iseenda reaalsest kogemusest (mis päris paljude inimeste puhul võib olla üllatavalt tugevasti mõjutatud eelnevalt kuuldust-loetust). Mina võin seda öelda, et olen Venuses käinud päris palju ja enam-vähem alati ka silmad-kõrvad venelaste suhtes lahti hoidnud. Mulle nimelt venelased meeldivad. Nende temperament sobib mulle hästi. Kahjuks ainult ühel korral olen juhtunud seal kokku vene rahvusest neidudega. Meestega mitte kunagi!! Ükskord küll näo järgi vaatasin, et näe - see on raudselt venelane, aga tolle tüübiga tutvusin hiljem Tartus Club Tallinnas ning selgus, et nimi on Koit ja puhas eestlane =/

Muidugi võib viga olla selles, et ma pole külastanud pidu nimega Russian Party. Aga no kui too itaallane sellise nimega peole sattus, siis loomulikult on see täis venelasi! Rohkem ei kommenteeri.

 

Post a Comment

<< Home