Sunday, September 17, 2006

minu Desktopi pilt :-)

Ehhee... see on Mnjah'ile... Selline foto ('The Fullmoon') on mul juba mõnda aega (isegi juba umbes 3 aastat tuleb ära =P) ees. Pole isegi mõelnud vahetamisele. Mu meelest on ta nii vahva. Aga ilmselt hakkan neid varsti rohkem vahetama, kuna saan nädala pärast 'oma esimese fotoka'... siiani polegi olnud ja ma kujutan ette, et üsna pea mõtlen oma fotokast samamoodi kui mobiiltelefonist või internetist... et ei tea kuidas siiani ilma hakkama sain ...

Rõõmusõnum... minu jaoks vähemasti - mu magamistoa aknalauale kasti sisse tulid elama väikesed asukad... alles sündisid siia ilma... seemned Itaaliast kaasa toodud männikäbist idanesid!!! Kolm nädalat võttis aega ja tänaseks on 20-st seemnest üles tõusnud juba 9. Vend küsis umbusklikult, et mis sa nendega teha kavatsed... aga mul juba mitu tellimust sees - töökaaslaselt ja sõbrannalt, nad tahavad oma suvilasse istutada ja maal (Aulepa metsas) peaks vaba ruumi ju ka jätkuma. Ehh.. nohh, kõigepealt võtab muidugi aega, kuni nad juba nii suureks saavad et päris oma kohale istutada võib. Pole nad ju mitte lilletaimed... puudel läheb kauem aega... aga küll nad ka sinnamaale jõuavad. Selline 'emme' tunne on - ikkagi hoolealused ja mitte tavalised. Kõige suurem mure on ikka see, et nad meie kliimaga hakkama saaksid - pole ju päris kindel mis männiliigiga tegu on. Üritasin küll oma kooli materjalide ja internetist leitud info järgi määrata kuuluvust, kuid päris kindel ikkagi ei ole. Loodan väga, et tegu on 'musta männiga'.

Eile oli siis esimene kogunemine, seekord minu Tallinna kodus. Oli igati vahva olemine - nalja ja naeru, seltskond tundis end mõnusalt.
Seekord klubindus ei kukkunud nii hästi välja kui nädal tagasi, aga see ei sõltunud üldse mitte meist... kui muusika pole 'nii hea', siis ta lihtsalt ei ole, ja pidu ei võta selliseid tuure. Aga ega sellest midagi katki kah ei ole :-).
Klubis ringi vaadates mõtisklesin meie viimati ülesvõetud teemade üle ja jõudsin järeldusele, et see milliste tibide otsa üks meesterahvas 'satub' - siis kellega suhtlust alustab ja seega siis et millised kogemused saab, sõltub ju temast endast! Tema enese valikutest! Kõik pole teadupärast kuld mis hiilgab. Tüdrukuid on ju igasuguseid ja kui ta sai mitmeid ebameeldivaid kogemusi siis... sorry... Jah muidugi, keegi peab ju süüdi olema ja ega me siis nii rumalalt saa ometi mõelda, et üks meesterahvas sellist ebameeldivat kogemust enda veaks tunnistaks, eriti kui sõbrad ootavad reisikirjeldust...

4 Comments:

At 1:46 AM, Blogger Carry said...

Nõustun sinuga täiesti selles viimatimainitud asjas - mina ei lähe küll kellelegi kaebama, kui klubist mingi jõmmi üles korjan ja pärast selgub, et ohoo! polegi IQ nagu geeniusel...

Aga muusika oli minu arvates Bonis küll peris hää sel laupäeval. Mitte alguses, aga just peo keskpaigast alates lõpupoole.

 
At 12:59 AM, Blogger mnjah said...

Õnnitlused õnnitlused, taas aasta võrra vanem :-)

 
At 2:06 AM, Blogger Carry said...

Muide, avastasin just praegu, et mul siin tööjuures on kah terve desktop palme täis =) Mis pole sugugi imekspandav asjaolu - ma ju teada-tuntud palmilover.

 
At 10:29 AM, Blogger Carry said...

Koju tulles avastasin, et ka siinse desktopi on vallutanud suur hulk roherohelisi palmikesi =) Tiina, sa võiksid kusagilt kaugelta maalta mõne palmi hoopis seie idanema tuua. Mina olen esimene ristiema!! =)

 

Post a Comment

<< Home