Sunday, December 14, 2008

Nuud juba paar nadalat olen elanud uues kohas....
Hea uudis on et kui tulete Londonisse, saate mulle kulla ja tulla ja ka oomajale jaada :-).

Kui te peaksite Londonis kunagi kolima hakkama, siis voin soovitada kuidas on hea taksoga seda teha (just nimelt millise taksoga)... kui teil just mooblit pole kolida vaja...

Teen juba ettevalmistusi koju tulekuks... jouluks koju! Olen juba paris karsitu... nii palju on plaanitud kuhu ja millal ja kellega, vahemalt esimesed paevad on vaga tihedad, hiljem on loodetavasti rahulikum.

Firma joulupidu jai mul sel aastal vahele kuna istusin kaks paeva tobisena kodus... kes mind siis peolegi ootab kui tood ei tee ja ega see tervisele ka kasuks poleks tulnud. Aga terveks peab saama sest Eestisse tulles kaib elu laste umber... igal pool kuhu lahen on ponnid ja ei saa lubada haigena nende seltskonnas viibida.

Mul on ikka veel kaimas uus pubeka periood (algas juba augustis)... nao peale siia-sinna ilmuvad jarjekindlalt iseloomulikud punnid just nii et kui eelmised just hakkavad paranema tekivad uued. Paris ara on juba tuudanud.

Muidu pole viga, esimene kord juba uisutamaski kaidud jalle Somerset House's. Mina seekord oma uiskudega... aah nii monus oli vorreldes eelmise aastaga kui kasutasin sealt jagatavaid laenu uiske. Need pole kaugeltki nii head kui omad. Klassikaline muusika mangis ja tekkis kange tahtmine monele sellisele kontserdile minna. Peakski organiseerima mineku muidu ununeb see isu ara.

1 Comments:

At 1:11 PM, Blogger Carry said...

Tallinnaski on mõlemas uisuhallis sama lugu - laenutatavad uisud ei kõlba kuhugi. Mina käin õnneks enda omadega, aga olen sõpru kõrvalt vaadanud - kurb.

 

Post a Comment

<< Home