Monday, September 17, 2007

umbes kuu aega tagasi... ;)

Hei, hei

Nuud on mul ka oma arstikeskus leitud. Ikka kindlam tunne kui miskit peaks juhtuma. On peris korralik teine ja kah vaga kodulahedal.

Eile (siis kuu aega tagasi) kaisime Thames'i festivali lopu ilutulestikku vaatamas. Festivali ise ma ei kulastanud.... olevat kull huvitav uritus, aga ei joudnud. Ohtul pidime 7 ajal korterikaaslastega kokku saama Chelsea silla juures, ja siis kena pikniku enne ilutulestikku maha pidama (meie mees- korterikaaslaste poolt "organiseeritud" ja edendatud idee, mis tegelikult kulges usna segaselt ja segatuna kova pahameelega, kuid loppes meie (minu ja Marjorie) jaoks toredasti. Me nimelt ei kohtunudki James'i ja Leigh'ga seal silla juures kus olime planeerinud. Ja see koik oli loppkokkuvottes vaga naljakas. Nad lihtsalt ei moelnud asja lopuni labi ja meie ei seganud end organiseerimise ajal asjasse.
Meie veetsime umbes tund aega kuskil Thames'i aarsel tanaval bussi oodates ja nemad kumbki eraldi eiteakus.... Koju joudsime meie umbes pool tundi neist varem...
Niipalju planeeritud piknikust joe aares.
Aga ilutulestik oli vagev ja rahvast oli kohutavalt palju, nii et mina ei soandanud silla peal seda ilu imetleda.... sild oli mu meelest liialt ulerahvastatud ja kangesti meenusid nahtud filmid kus sillad kokku on kukkunud.....
Olen vist paranoiline :S
Ma veel kahjuks ei tunne neid sildu nii hasti, aga hiljem keegi utles, et Chelsea nimelist silda polegi....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home