Friday, November 24, 2006

Di che colore sono nostri giorni ?

... ;-) parandage mind kui miskit läks valesti!
Oleme koos (loengutes) käinud juba oma 6 korda... mina olen jube rahul ja ka sama elevil. Viimasel ajal olen teinud enda jaoks avastuse... mulle meeldib rääkida (nii hästi või halvasti kui see parasjagu välja kukub) teisestes keeltes. Vene keelt kaa... tööjuureski, kui on vaja mõne vene rahvusest kaastöötajaga arutada miskit... ma tean et see pole õige, nendele on parem kui kuulevad rohkem eesti keelt ja on sunnitud ka rääkima, aga ma olen vist egoist ;-) - tahan nendega vene keeles rääkida. Sel hetkel on see muidugi neile nagu kergendus, aga kokkuvõttes halvem.
Nüüd siis on lisandumas loetellu vaikselt ka itaalia keel... muidugi läheb sellega aega, aga ikkagi... põnev!
Kui pealkirja juurde tagasi tulla.... siis meie päevad on suht ühtlaselt hallid... vähemasti aknast välja vaadates. Ärge imestage, aga selle vihma üle mis eile hakkas vaikselt tibama, on hea meel, sest tänavad on vahepeal juba nii kuivaks läinud. Juba keerutaski tolmu ... aga see on vastik (kõrbeelu mulle vist ei sobiks kuidagi... see tolm... võehh).
Igapäeva halli väheke virvendust tekitas mulle Musi-kiisu, tema on kah sedakorda lahkunud oma koju tagasi. Arvasin küll, et ei tunne puudust... aga tabasin end kiikamas magamistuppa voodi poole, et tsekata - ega ta seal peesita, nagu tavaks oli... "ikka üks elav hing" - oleks vanaema öelnud...
Aga ikkagi, sealmaal ma veel ei ole et endale siia korterisse looma võtta.

Nüüd siis studeerima... nädalavahetuseks andis õpetaja meile rohkem materjali läbitöötamiseks!

3 Comments:

At 9:07 AM, Blogger mnjah said...

Ehmatasin pealkirja nähes kohe ära, et olen nüüd kusagile valele lingile vajutanud: ei ole valesti kirjutanud :-) Tubli, et viitsid end teistes keeltes pingutada, minul on jällegi inglise ja saksa keel kuidagi unarusse jäänud. Kahju!

 
At 11:10 AM, Blogger Thinaa said...

Ehh, kui sa hakkad rääkima, küll tuleb ka see keel tagasi. Alguses on natuke roostes, aga kus ta pääseb, ikka tuleb :-).
Mul on tööjuures vahest keel täitsa sõlmes... vene ja inglise ja sekka ka soomet natuke. Soome on mul küll nõrgem rääkida, aga aru saab paremini, aga pole hullu kõik asjad saab aetud.
Naljakas on see, et vahel läheb sassi - vene lausesse tahab vägisi mingi inglise sõna tulla, ennast ajab naerma. Paneb suud maigutama... selles keeles ei tule kuidagi meelde, tuleb hoopis teises ja siis ahmin õhku, kulm kortsus :-)

 
At 12:59 PM, Blogger midaiganes said...

Nii lahe kui kellegile võõrkeelt rääkida meeldib :-)
Endale meeldiKs ka kui mõnd neist vabalt valdaks, aga niimoodi kui iga vähegi keerukama teema puhul sõnadest puudust tuleb, ei ole minu jaoks üldse fun.
Ja edu Itaalia keele õppimisel

 

Post a Comment

<< Home