Saturday, October 14, 2006

nüüd on küll alanud see tõeline Eestimaa sügis, vihmane ja jahe... Jääb üle taas hakata kevadet ootama. Ei meeldi see külm ja niiske aeg enam mitte kuidagi. Vanasti.... (look who is speaking... ;-) nagu pensionär) ei häirinud, aga änam ei tahaaa. Igasugused tervisehäiredki hakkavad endast kohe märku andma nii kui ilm käest ära läheb.... ärge nüüd öelge, et : mida sa kujutad ette - vana inimene juba. Ega ikka ei ole küll!
Tobe on kui istud tööjuures, sest pead istuma, aga midagi teha ei ole. Oleks ehk pidanud oma värske kudumistöö kaasa võtma. Aga natuke imelik tunne on - töökaaslased siblivad ringi, igal oma asi ajada - ja mina koon laua taga... Ma lihtsalt pean selle laua taga olema... Õnneks on mõni hea inimene, kellel ka pole miskit muud huvitavamat parasjagu teha ning jutustab minuga - internet on ikka üks tore asi ;-).

2 Comments:

At 4:45 AM, Blogger Carry said...

Minu arust see küll poleks imelik, kui sa seal kood - normaalsed inimesed saavad ju aru, et sa lihtsalt pead seal istuma ja niisama passimine oleks täitsa tobe. Ja need, kes ei saa aru...no sitta nendega... =) Iga tohmaniga ei saa ka oma elus arvestada...

P.S. Minu arvates olid sul väga vahvad töökaaslased (need, keda su sünnal kohtasin), vaevalt, et nad turtsuma hakkaksid sinu kudemistöö pääle =P

 
At 10:16 AM, Blogger Thinaa said...

Ehh, kui elu nii lihtne oleks...need armsad inimesed kes minu sünnal olid, moodustavad maja töötajatest umbes 7%. So u never know... kus keegi end upitades hiilata tahab ja upitatakse ennast tavaliselt kellegi teise arvel - milleks siis see kõik...pole mõtet head teemat anda.

 

Post a Comment

<< Home