Saturday, November 18, 2006

Nüüd siis, paar päeva enne lahkumist - peale umbes kahenädalast minu juures elamist, on meie Musi omadega nii kaugele jõudnud , et ta isegi nurrub minu süles!!! Siiani töötas mootor ainult sel ajal, kui ta enesega tegeles =P, seda oli muide väga lõbus jälgida... Aga täna ennäe imet mõnules avalikult mu süles ja lubas armuliselt end silitada, ega hakanudki hammaste ja küüntega kätte kinni mis tavaliselt meil selle protseduuriga kaasas käib. Näis, et talle see olemine meeldis niiväga, et lahkumisega tekkis probleeme - kui ma end liigutasin ja andsin talle sellega mõista, et ta võiks maha hüpata, ajas ta hoopis kähisedes kihvad paljaks, ilmselt lootes, et niiviisi ähvardades ma muudan ehk meelt.
Et siis esmaspäeva õhtupoole viiakse laps jälle koju.... ja lõpeb minu kassiteraapia ja kassi linnuteraapia - mida viimane on siin uhkelt pea kaks nädalat saanud =P.

1 Comments:

At 2:45 PM, Blogger Carry said...

Väga hea - nüüd me saame jälle rahulikult tanzulkale siirduda ilma, et laps peaks üksi koju jääma.

 

Post a Comment

<< Home